Specjalistka/Specjalista w Zespole Administracji

Zadnia

  • Zapewnienie bieżącej, nieprzerwanej obsługi eksploatacyjnej nieruchomości poprzez wyszukiwanie usługodawców, negocjowanie warunków zawieranych w imieniu i na rzecz OSW umów i kontrolę ich wykonania w zakresie dostawy usług komunalnych: wody, ciepła, energii elektrycznej, odprowadzania ścieków oraz wywozu nieczystości stałych i innych umów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania nieruchomości;
  • Prowadzenie konserwacji i bieżących napraw części wspólnej budynku oraz istniejących instalacji i urządzeń: instalacji i urządzeń wentylacyjnych, instalacji cieplej wody użytkowej, instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej, instalacji i urządzeń centralnego ogrzewania, instalacji elektrycznej, instalacji piorunochronowej, kanałów i przewodów spalinowych oraz dymowych, instalacji dźwigowej, domofonowej, antywłamaniowej, przeciwpożarowej i innych;
  • Zapewnienie kontroli technicznych i okresowych, obligatoryjnych przeglądów nieruchomości, ochrony przeciwpożarowej i urządzeń stanowiących jej wyposażenie (klimatyzacja, ekspresy do kawy, zmywarki i lodówki) a także oceny stanu technicznego oraz wyznaczania i oszacowania wartości niezbędnych działań inwestycyjnych (remontowych i modernizacyjnych);
  • Prowadzenie elektronicznej księgi inwentarzowej  środków trwałych i wyposażenia OSW: nanoszenie numerów identyfikacyjnych, znoszenie ze stanu środków zamortyzowanych i zlikwidowanych, prowadzenie kartotek indywidualnego wyposażenia pracowników;
  • Realizacja różnego rodzaju zakupów materiałów i usług oraz zaopatrzenia komórek organizacyjnych w niezbędne materiały oraz narzędzia pracy, w tym przygotowywanie postępowań m.in. zapytań ofertowych o udzielenie zamówień publicznych, zgodnie z zasadami i trybami określonymi w Regulaminach OSW oraz ustawie Prawo zamówień publicznych, koordynowanie realizacji umów zawartych z podmiotami zewnętrznymi świadczącymi usługi dla Ośrodka;
  • Opracowywanie projektu planów finansowych dotyczących budżetu Zespołu Administracji oraz bieżące monitorowanie budżetu Zespołu Administracji;
  • Sporządzanie sprawozdań GUS;
  • Podejmowanie inicjatyw mających na celu usprawnienie działania biura,
  • Sporządzanie pism i dokumentów.

Nasze wymagania

  • Wykształcenie m.in. średnie;
  • Doświadczenie w wykonywaniu zadań i czynności związanych z procesem zakupowym;
  • Praktyczna znajomość obsługi programów pakietu MS Office, w szczególności Microsoft Excel;
  • Wiedza z zakresu zasad funkcjonowania administracji publicznej, ustawy o finansach publicznych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych;
  • Kompetencje miękkie: komunikacja, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, myślenie analityczne, współpraca;
  • Wysoka kultura osobista, skrupulatność, komunikatywność;

Mile widziane

  • Znajomość systemu Sage Symfonia Środki Trwałe;
  • Prawo jazdy kat B;
  • Umiejętności techniczne;

Oferujemy

  • ciekawą pracę w profesjonalnym zespole
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
  • zatrudnienie na etat
  • Kartę Multisport dofinansowaną przez Pracodawcę
  • Opiekę medyczną

Osoby zainteresowane i spełniające wymagania prosimy o przesłanie na adres rekrutacja@osw.waw.pl. W tytule maila: „oferta pracy – administracja”:

   

Termin przesłania aplikacji: 28 stycznia 2025 r. do godz. 1200.

Odpowiemy na wybrane oferty.

Podmiot udostępniający: OSW
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: Michalina Nowak
Data wytworzenia: 2025-01-08
Data modyfikacji: 2025-01-08